zondag 2 juni 2013

A Little Stool Make Over

I had this old little stool for a while but I never really knew what to do with it! Last week I bought a piece of fabric at Ikea and I instantly knew what to do with the stool! I love the pattern on this Ikea fabric and luckily I had some fabric left to make a pillow case out of it as well. It really brightens up my bedroom! I hope you're having a great weekend... In Holland the sun is finally here so let's enjoy this lovely day!






Pictures by Marij Hessel

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie metamorfose! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan!
    Heerlijk he de zon, echt genieten!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat ziet er gaaf uit!
    De stof is echt geweldig. Simpel en mooi maar ju een krukje da je vast niet meer kwijt wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuk krukje geworden! En wat een mooie foto's, het ziet er allemaal erg fris en zomers uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Je verrast me elke keer weer, met je DIY's en mooie foto's. Ik volg je met veel plezier. Je begrijpt, dit vind ik ook gaaf! :-)

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo die stof is góed hè? Ik heb er een sjaal van gemaakt. (Ik vind 'm stiekem nog leuker omdat ie gelimiteerd is..) Prachtige foto's weer Marij!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...